Ord och tankar..

De går ju som ganska bra för mig efter op. Jag blir duktigare och duktigare för varje dag som går.
Men jag kan inte släppa en kommentar jag fick långt före op. Det gnager mig! En person jag klassat som vän kläcker ur sig när han får veta att jag ska göra detta ingrepp: "Men herre gud, ingen kommer stå ut med dig! Med tanke på hur du är nu, hur ska du då bli när du gått ner i vikt?"
Och sen dess har jag inte hört ett ord från honom...
Är jag alltså så olidlig? Dessa ord tänker jag på varenda jäkla dag nu!

Nåväl, lär nog inte få veta iaf så det är väl bara att fortsätta livet =)

Kram å Hej

Kommentarer:

1 Tirja:

Men vilken jävla kommentar :O



Inget att bry sig i!

Kramar

2 Syrran:

Inget att bry sig om. huvudsaken e att du mår bra av din op. Jag mår bra av min. En STOr kram

3 Evey:

Äsch då inte ska du lyssna på nå sånt neggo heller.. Du är en helt underbar person Jenny lilla ;)

och vi dina riktiga vänner tycker om dig en jätte massa för just den du är ska du veta <3



Kram!

4 Camilla:

Hej på dej :o) Hur går det för dej nu? var ju ett tag sen du skrev nått här.... :o) Jag har varit till kirurgen nu ialf...



MVh Camilla

Kommentera här: