Dags?

Klagomål har framförts om att det uppdateras lite väl dåligt här... Men de e ju bara för att jag lever livet nu =D

Vad har hänt sen sist då?
Ja du...
De blev jul...
Nyår...
Åter jobb..
Nåt krogbesök...
Många besök hos grannarna...
Nya vänner... Och även "vän"...

Ja de va januari de =D

Så nu kan vi ta de saker som finns färskt i livet =D

Har semester idag och i morgon så jag kan vila upp mig lite... Så idag har jag sovit toklänge, varit på stan en sväng me Sofie, fikat me Sofie å Mogge, träffa BrorTobbe en sväng å fick hjälp me val av ny datamus... Så nu vill ja inte höra nåt mer gnäll om att skrollhjulet inte funkar =P
Sen åkte vi ut till Jocke å kika på BumbleBee å hans syskon.. Ty fusan va söt han e!!!!!!!!!! (BumbleBee that is) Sen for ja hem, diska å sen knata upp till M&S å hjälpte till att bada Harley. Han skötte sig fint med tanke på att de va första gången. Lyckades markera ett par gånger att han inte uppskatta att bli blöt genom att gapa över min arm, men de gick inte hål så han skötte sig fint.
Nu sitter jag å funderar på om ja ska bädda ner mig på soffan och kolla på film och äta glass, eller om ja ska förbereda mig på att åka iväg.... Hehe =)

Håller på me ett projekt också ju =D Jag målar en gigantisk tavla som ska pryda väggen i sovalkoven så de inte är lika blänande vitt där och förhoppningsvis inte ekar lika mycket... Problemet med detta är dock att jag INTE KAN måla =S Men den blir bra iaf å de ska ju synas att den är hemmagjord =D (trots att jag fuskar så de står härliga till) Lovar att slänga in en bild på den när den e klar =)

På lördag blir de tjejkväll... Undra om mina pojkar måste hålla sig undan då eller om dom får vara med och charma alla flickor? Känner jag dom rätt så ska de gosas å mysas på högsta nivå =) Lär bli en lyckad kväll med mat och spel.

Nä nu lockar den där glassen, så nu ger jag upp.

Men de blev iaf lite uppdatering =D

Kram å Hej!!!!!!!!

P.S Trivs fortfarande som fasn i nya lyan =) D.S

Kommentera här: