Sökes!!!!!!!!!

Jag är i behov av att hitta ett fik. Inget vanligt random fik, utan ett där man kan dricka te ur riktigt stora muggar (läs: baljor) och äta en kanelbulle i samma size som skallen. Där kaffet inte är massproducerat utan gärna kok kaffe, som även det går att få i riktigt stora muggar. Vars finns de nåt sånt? Nån som har koll?

Å just ja! Jag ska ta pause i studierna. Till nästa år. Måste ta och landa lite fint innan de slutar illa.

Och hörrö du, SötNötBror! Nu har jag länkat! Till dig me Zandra =) Så nu måste ni uppdatera i massor =D

Kram å Hej

Kommentarer:

1 Tia:

Vi får väl starta ett sånt =D

2 Josefine Eklid.:

Hej!

Jag tänkte bara säga att jag nu har en frågestund i min blogg, och alla är välkomna att fråga mig exakt vad som helst. Hoppas du kollar in. :)

ha det så bra! / Josefine Eklid.

3 Bengan:

Hej!

Jag har vart på Reidar om att gadda sig också. Men så fort man nämner det så börjar han antingen mumla ohörbart eller skrika som ett litet barn.

Jag har också försökt att ljuga å säga att det inte känns så mycket och att det är stor risk att man somnar under tiden men inget verkar funka :)



Får väl se om man får han till att göra nån någongång



Ha de

4 Mathew:

Jag tror att det fik du beskriver ligger på Haga Nygata i Götlaborg, det låter väldigt likt iaf.

Trevlig resa!!

Kommentera här: