Stackars....

Kom på mig själv idag med att sitta och tycka synd om min telefon...
Inte för att jag tappar den eller för att jag misshandlar den eller så. Utan för att den klarar av så mycke mer än den får chans att visa.
Ja menar; en arbetshäst som inte får arbeta blir skum, en jakthund som inte får jaga blir skum, en vallhund som inte får valla blir skum. Vad händer med en supertelefon som inte får vara super?

Märks ganska tydligt att jag är hemma från jobbet idag va? Blir lätt så här då när jag inte får träffa massa folk å bli trött i skallen. Om en pratkvarn inte får prata så blir den skum, med andra ord =D
Har pajjat ryggen. Förhoppningsvis väldigt tillfälligt, men de tog en jäkla tid att ens ta mig upp ur sängen idag...
Fy fasn sånt plågeri detta är! Vara hemma med smärta när de snöar ute!!!!!!!!!! Ja vill ut å fånga snöflingor!

Men nu ska ja återgå till soffan!

Kram å Hej

Kommentera här: