Förklaring följer....

För att förtydliga vad jag menar med att det är synd om min telefon kommer här lite bevis:

Herr Nilsson håller koll...

Nästa gaddning?

I brist på öppenspis njuter Gabriel framför ljuslyktor =)

Som ni ser så blir de väldigt bra bilder med min nya telefon... Men används den mycket? Näe....

Nåväl...

Har varit en väldigt långsam vecka nu... Lyfte ett bord i måndags och sen dess har jag varit hemma från jobbet med ond rygg. Och vad finns att göra hemma då? Sticka och läsa böcker! Ja... Naturligtvis har jag dessutom beställt massa flera böcker! Hur ska detta sluta?! Ingen kommer vilja hjälpa mig om (när) jag ska flytta igen... Men som tröst kan jag informera om att det är pocket! Inte riktigt lika tunga med andra ord. Och några böcker ska jag slänga (trot eller ej!) då dom inte riktigt fyller någon funktion i mitt liv.

Nu ska jag dock se om det finns nån annan form av föda i mitt hem än kaffe... Hunnit med 9 koppar men ingen mat... När jag tänker efter så glömde jag nog de där med mat igår med... Tokigt de kan bil va? =)

Kram å Hej

Kommentarer:

1 petra:

kommer att sakna dej å missarna :( skicka korten på dem så blir ja glad =) puss

2 Reidar:

Vad är det för en akrobat den där Herr Nilsson, hänga i luften helt vertikalt, det skulle jag vilja kunna när jag spikar takplåt! :-P

3 Tia:

Men naaaaah vad söt Gabriel va. Han skulle säkert älska å ha en riktig öppen spis som han kan ligga och gotta sig framför. Och jag håller med Reidar, när lärde sig Nisse levitera?

4 Rebecca:

fina bilder och jättesöt katt :D

Kommentera här: