Trött

Sitter verkligen uppe på ren tjur nu! Är så trött att jag inte riktigt vet vars ja ska ta vägen.
Tänkte att jag ska ta med mig läxboken och krypa ner i säng snart. Har skickat in mitt första arbete i svenska idag så nu är jag så där slut i skallen igen. Håll tummarna för mig!!!!!!!!!!

Orsaken till att jag inte gått å lagt mig är för att jag har en så bra skiva som jag vill ha in på telefonen så jag alltid kan lyssna på den. Men höll på att gå bet på att omformatera formatet... Men ack, jag lyckades till slut!!!!!! Så i morgon kommer allt gå så enormt mycke lättare på jobbet då jag ska strosa runt och lyssna på Volbeat. (Tack igen till Tia som tipsade mig om dem!)

Men nu gott folk är det hög tid att krypa till kojs och plugga vidare. Så kanske jag klarar provet i morgon =D

Kram å Hej å Gnatt

Kommentera här: