"Tänk att jag kan så mycket"

Ibland är jag lite som Lotta på bråkmakargatan =) Tjorig, envis och egenkär =) "Tänk att jag kan så mycke... Fast inte vissla förstås..." Allt stämmer in på mig =)

Har suttit och svurit över att jag inte fått till allt som jag vill... Men så fort jag ber om hjälp och får nej så blir ja tjurig och ger mig inte förrän jag lyckas. När jag tänker efter så är jag nog ganska jobbig =D Men de får folket i min omgivning allt leva med! Så de så!

Nu när jag tänker efter så tror jag nästan att jag är lite av dom flesta karaktärerna ur Astrid Lindgrens sagor...

"Karlsson, Karlsson, Världens bästa Karlsson!
Vackra, snälla, lagomt tjocka Karlsson.
Genomkloka, underbara Karlsson!
Undrapå att alla alla gillar mig!!!!!!!!!"

Ja de e nog mitt ledmotiv de =D

Dags att fortsätta vara "bäst" på allt =D

Kram å Hej

Kommentarer:

1 Tia:

Tack för en mycket trevlig kväll och för tipset om att blanda tepåsar. Nästa gång jag dyker upp kan du vänta dig att så prova på en ny tesmak.

Kommentera här: