Studier

Åh va svenska är jobbigt att plugga! Engelska är så mycket enklare. Lättare att skriva en presentation på engelska än svenska. Har just kört fast så in i bengen!

Har iaf beslutat mig för att bli vuxen och sluta ha kontantkort till mobilen nu. Så på lördag kommer svägerskan min hit och vi ska kolla igenom vilken operatör som har de bästa avtalet. Och med tanke på att de mest bara är henne jag pratar med så lär de nog kunna sluta med att jag har 3, precis som henne.

Helgen som nu passerat var en mycket intressant helg... I fredags tog jag och letade fram min diskbänk som varit överöst med disk. Tog sitt lilla tag kan jag lova. Blev tidig kväll. Klev upp i lördags och plockade in all ren disk i skåpen(!?), dom som känner mig vet att det aldrig brukar hända. Sen började jag lite smått att göra mig i ordning för att åka till Järpen för att gå på Summer Meet =) Hade en rolig förfest som inkluderade fnitterkaffe och kidnappande av folk... 
Vaknade på söndagen och mådde riktigt bra =)

Och nu är det en ny vecka med nya äventyr =D Och pluggande...

Dags för någon form av midda =D

Kram å Hej

Kommentarer:

1 Josefine Eklid.:

Vill ju se bilder på hunkarna jue ;) plugga lungt!!! Big hug!!

Kommentera här: