Overload!

Får inte plats nåt mer i denna skalle nu! Blir allt för snurrig av allt tänkande och analyserande. Att vara tvungen att komma på en novell med ett angivet tema på tid är verkligen inte lätt! Kanske skulle skallen må bra av en lång dusch och en kopp te?

Ser verkligen fram emot helgen. Ska lägga skolböckerna åt sidan och bara ta det lugnt. Förhoppningsvis kommer Tia och vi ska bara ta de chill å vara slappa. Dricka te och snacka skit, sånt som tjejer gör bäst. Och blir det nåt så hon inte kan komma så kan jag kanske passa på att fånga in alla dammråttor som springer runt och jagar mina små kissar? Passa på att njuta av den fantastiskt bra bok som jag måste läsa för att sen analysera sönder till skolan? Kanske rent av fixa de sista till 30 års kalaset som närmar sig med stormsteg?
Nä, jag gör nog smartast i att skynda mig och göra alla uppgifter till skolan så dom är klara i tid. *pust*

Men ack! Här kan jag ju inte sitta! Måste fixa novell, dusch, te och vad var det mer man brukar göra efter jobbet? Laga mat? Nä sånt har jag absolut inte hunnit med dom senaste veckorna. Dammråttorna har tagit över hela köket med.


Kram å Hej från oss =)

Kommentarer:

1 Tia:

Naaaaaaaw de e så söta. Akta bara så dammråttorna inte käkar upp det. Jag har hört att dammråttor käkar söta katter till frukost....eller var det tvärtom?

Kommentera här: