Ny Start =)

Dags att börja på ny kula och med det en ny blogg =)

För alla som följt mig i nån av dom andra bloggar jag haft så kan jag berätta att jag fick VG i engelskan som avslutades förra veckan =D Är enormt stolt över mig själv, men samtidigt lite besviken då jag siktade på MVG. Fast å andra sidan så var det ett IG från början.

Håller på och försöker "sanera" mitt hem nu... Har inte städat under hela kursen och det syns kan jag lova. Inte rört dammsugaren på 10 veckor och har två kissar som hårar som små troll. Ja ni kan ju gissa hur de ser ut här nu. Men köket är iaf mer eller mindre klart. Diskbänken syns igen. Är bara kvar att röja av bordet (som ändå inte används) och dammsuga och skura golv, men de blir i morgon så grannarna får njuta av en lugn fredags kväll.

Har bara två veckor kvar till semester och det är med blandade kännslor kan jag lova. Ska bli enormt skönt att få vara ledig. Men inte att veta att jag inte kommer komma tillbaka till samma arbetsplats. Har blivit förflyttad. Därav att jag tagit tag i studierna. Men vad vill jag bli när jag blir stor? Rik? JA! Berömd? Nja.. Men jag får iaf en möjlighet att söka den högskola jag vill när betygen är klara istället för att behöva ta tag i betygen när jag kommit på vad jag vill.

Dags att återgå till städningen. Men måste passa på och tacka min svägerska Tia för tipset om Volbeat, helt klart störtskön musik! Funkar både när man bara är slö å slapp och när man behöver bli pigg så man orkar städa =)

Kram å Hej

Kommentera här: