Skumt...

Satt just och fundera på att man spenderar på tok för mycke tid me arslet på skrivbords stolen. Kom på att det vore perfekt om ja hade ett sånt där höj å sänkbart skrivbord... Då kan ja göra annat samtidigt som ja pluggar osv. Längre kom ja inte i funderingen innan jag haka upp mig på att det heter "höj å sänkbart"... Vad händer om man ska beställa ett och bara nämner höjbart? Kan man då inte sänka det igen? Jaja, dagens i-lands problem... Men watta fökk! Inte mitt fel att jag tänker ibland!

Vad har hänt sen sist då? Jo... Jag har hämtat typ 10 paket till! Jäklar va de inte är bra att man kan handla när man ändå sitter vid sitt icke höj å sänkbara skrivbord! Och hur mycke vettigt fanns i paketen då? Tjaaa... Kanske 5 saker...

En kompis från förr hörde av sig i torsdags! Skojsigt! Mer än så får ni inte veta =p Hehe =)

Nu ska jag försöka få nåt vettigt gjort... Kanske leka "fångarna på fortet" me kissarna? Alla lådor stor ju kvar precis där ja lämnat dom... "Inte nudda golv" kan också funka...

Men nu har jag iaf uppdaterat =D

Kram å Hej

Kommentarer:

1 Fjöslyftarn:

Ha du...nu när jag har äntligen har hittat din blogg, får du väl lägga upp länkarna till min och Z´as också.... då har du ju nåt att göra medans du funderar på att sänka skrivbordet. F.ö. så får jag några domkrafter över när jag är klar med Fjöse, så de borde väl kanske gå att använda som höj- OCH sänk-mannik till bordet! ;-)



PUSS

2 Fjöslyftarns gamle vän:

Ja se upp, vi köpte ett elekriskt skrivbord till kontoret, och det visade sig att det bara var höjbart... väldigt jobbigt i längden.

3 Tia:

Hahaha vad underbart. Tänk hur högt det skulle va efter några års brukande. Det skulle krävas en skylift för att nå upp.

4 Josefine Eklid.:

vad fin din blogg har blivit. :) jag har också gjort om min blogg. kolla gärna & kommentera den! :D

Kommentera här: