Dalai lama

Fick låna en bok av Miken för ett tag sen som heter Lycka. Fasn va bra den är!!!!!!!!! Och enligt boken så lever jag lite efter Dalai lamas sätt att se på livet. De e ganska skönt att veta att man iaf inte är ensam om sitt flumtänk =)

Övrigt då? Ja du... Igår va de flumdag på stan me Tia, Katti och Elli. Fick tag på de jag var ute efter och lite till och lyckades få i mig tre stora koppar kaffe =)
I morgon fyller Mogge år så då lär jag nog åka in en sväng å ta nåt glas vin med tokarna. Och på lördag är de VikenFest så då lär de bli lite mer drickande då... Mest troligt så dyker Tobbe å Tia upp också! Åh va ja tycker de e skoj dom få gånger Tia lyckas få me sig honom hit =D

Nu ska jag flumma vidare och äta frukost och fixa läxan. Fick många idéer av att läsa Lycka igår! Å bara så ni vet, Jag vet nu vad meningen med Livet är =D

Kram å Hej

Kommentarer:

1 petra:

dax å blogga nu hjärtat ;) hoppas du kan sova inatt... ringer i måra =) puss

Kommentera här: