Dött?

Nejdå! Jag lever lite iaf =) Men har inte riktigt haft nåt att skriva om...

Så vad har jag haft för mig sen sist? Vi tar det i bilder =D


Har gjort kistdekoration....

Sovit....

Å sovit....


Jobbat...

Å jobbat...
Tro mig kära läsare när jag säger att när de bilderna togs var det verkligen fel dag att glömma bort att byta skor! Luffsade iväg ut i kylan i foppatofflor!!!!!!!!! Kallt så in i h*****e!!!!!!!!

Men idag har jag faktiskt varit in till stan och köpt vinterskor! Dom första på 5 år!!!!!!!!!! Och dom är superfina! Men orka inte ta bild å lägga upp, de får ni se senare. Köpte även nya duntofflor, så nu slipper grannarna lyssna på mina smällande leder i fötterna =)

Nä nu ska jag slänga mig på soffan en stund innan jag ska krypa till sängs och läsa sista kapitlet i Män som hatar kvinnor. Helt klart en fantastisk bok!

Kram å Hej

Å Gnatt så småningom =)

Kommentarer:

1 Tia:

MER BLOGG ÅT FOLKET!!!



Kom igen nu Jenny, skriiiiiiiiv så man har nåt å läsa på jobbet.

Kommentera här: