Yey!

Äntligen!!!!!!!!!! Har kommit in i min nya lya, de går röra sig ganska bra här, jag har internet OCH jag har funnit den bortkomna påsen med mat och min å Tias likörflaska =) Lyckan är gjord! Har idag varit och köpt den enda julklapp jag skulle köpa... Man kan ju inte vara gudmor utan att ge julklappar heller! Förstår väl alla?

Ni ska bara veta hur mycke jag trivs! Bryr mig inte ens om att de stundvis är konstig musik som hörs genom väggarna! Jag har en fantastisk utsikt över Frösön och bryr mig inte ens om att jag måste pendla till jobbet. De bästa med att kliva på bussen och åka till Krokom är vetskapen om att jag faktiskt får åka därifrån när arbetsdagen är slut =D

Nåväl, nu vet ni iaf att jag lever och mår riktigt jäkla bra! Så nu ska ja se om jag inte lyckas tömma dom sista lådorna och bära ner dom i förrådet tills Sara har tid att hämta dom =)

Kram å Hej
Och
GOD JUL!!!!!!!!!!!

Kommentera här: