Jävla skata!

Där gick jag i godan ro och ser en skata flyga runt me nåt stort byte. Försökte ett tag se vad den fångat men gav upp. Å *BAM* så fick jag bytet i skallen! Hade väntat mig att se en mus eller liknande, men icke! Nä skatorna här på byn vill ju ha efterrätt! Så skatjäkeln bombardera mig med en CHOKLADBOLL!!!!!!!!!!!! Lyxigt ska de va minsann =)

Förutom det så händer de inte så mycke här på byn... Jo! Grattis till Johanna och Dennis som fick en liten tös igår =)

Har klurat lite på min åsikt om att FjösLyftarBrorMin ska gadda sig. Och har kommit på vad jag tycker han ska ha. Jag har ju två bröder och nån av dom bara MÅSTE göra ett hjärta och skriva "LillaSyster" i det. För jag är ju deras absoluta favorit i hela vida världen?!

Nä nu ska jag nog börja fundera på att krypa i säng så jag orkar dricka på tok för mycke kaffe och skriva allt för mycke läxor i morgon.

Kram å Hej å Gnatt

Kommentarer:

1 Tia:

En fågel med humor. Det e fan inte illa vill jag påstå. Du borde fånga han och ha som partytrick typ =D

2 Favvobrorsan:

Ha ha haaaa...

Kollade du om det inte va en kokosboll från RödöFix, isåfall kanske det var en skata därifrån som levererade! Mohahahahahaaaa......

Kommentera här: