Packad =)

UjUjUj! Jag packar så de står härliga till kan ja lova!!!!!!!!!!! Sorterar, slänger, säljer och skänker bort saker för fullt. Rent av så att mamma kom hit och sa ifrån.. Hon tyckte att jag var enormt dum som gjorde mig av med så mycke saker. Själv tycker jag det är skönt att äntligen gallra ur hemmet.
Och när jag äbdå är igång med sorterande och slängande så tänkte jag passa på och gallra i de där man ibland kallar "vänner"... Så, ni som blir sura och bittra över att jag ska flytta, istället för att bli glada för min skull, känn er slängda! Jag är ingen slav eller liknande och vad har ni för nytta av mig när jag ändå bara är missnöjd och sur över att behöva bo i denna skithåla? Nä, om jag står där till slut med en handfull vänner kvar så gör de mig inget, jag vet ju att det är vänner som verkligen ÄR vänner.

Vad händer mer då? Jo jag jobbar som ett troll! Var dock bombsäker på att jag skulle frysa ihjäl och dö idag! Och än har den känslan inte lämnat mig! Jag åkte på att ha kök idag. Så jag luffsa iväg i kylan i dom tunna arbetskläder jag har och innan jag var framme så var jag som en isbit! Kollar termometern och ser att den visar på -19. Så jag börjar kämpa med att få lite värme i benen! Blir efter en stund förvånad över att jag totalt misslyckas! Får för mig att det "blåser" inne i köket... Så jag plocka fram en termometer från en kyl och hänger ovanför ugnen som jag startat (varmt där med andra ord).. 15+... Ringer chefen som säger att de kommer kall luft där.. Så jag lägger termometern på bänken vid sidan om diskmaskinen.. 13+.... Kallt som satan me andra ord! Och där ska jag stå och jobba! Gick och öppnade ugnen med jämna mellanrum för att få liiiiiite värme iaf. Funka inge vidare dock...
Så vi får se, kära vänner, om de blir någon julfest för min del i morgon eller och jag fortfarande är en isbit då. Har ont i halsen och nyser som en galning... Förkylning på G?

Nåväl, nu ska jag krypa till sängs under duntäcket och hoppas på värme!

Kram å Gnatt!

Kommentarer:

1 Tirja:

Om ens vänner inte kan vara glad för att man flyttar när man vill så är det ju inga vänner! Lycka till med flytten och allt nu! :)

Kommentera här: