Dumt...

Här flyter livet på i ett behagligt tempo men lite toppar och dalar, men med måendet i behåll. Kan väl knappast bli bättre?

Var och införskaffade mig en ny dator i måndags. Min gamla lär inte leva så länge till och den är stor och otymplig. Så istället blev det en liten smäcker samsung som får vara min följeslagare i fortsättningen. Kommer dock varken döda, slänga eller på annat vis göra mig av med min gamla trotjänare. Den får behålla sin plats så länge.

Men så till varför rubriken blev som den blev.. Jag har, sen denna följeslagare kom i min ägo, fått kommentarer som "men då kan du blogga mer" osv. Men va fasn?! Ja får väl inge mer skrivarlust bara för att jag har en ny dator? Jag skaffade en ny mixer när ja flyttade också... Även den mindre å bättre än den gamla, men ingen sa ett ord om att jag skulle mixa mer för de?! Nä, jag har helt enkelt ingen riktig motivation till att sitta och skriva ner en massa onödigt dravel som ingen ändå orkar läsa. Kommentarerna lyser med sin frånvaro, såvida de inte va extremt länge sen jag skrev för då är de alltid nån som tycker att de e dags för uppdatering.

Nä nu ska jag leva livet igen... Kanske händer nåt spännande som ni sen får läsa om?

Kram å Hej

Kommentera här: