Snart är det jul igen =)

Jaja, jag VET att det är några månader kvar! Men man måste ju förbereda allt i god tid! Då slipper man julstressen...
Har kommit på så bra saker att önska mig i år =) Så här är det nämligen: jag är i stort behov av en bokhylla eftersom den jag har håller på att tippa bara man tittar på den. Och vipps så slog tanken mig att jag ju faktiskt har en "handy man" bror som i ett naffs skulle kunna slänga ihop lite plankor å färg så det blir en superb bokhylla i vitt =) Jaja, han måste bli klar me fjöse först, men när de blåser å är kallt så kan han vara inne å bygga hylla till älsklings systern =) Smart va?
Å svägerskor med koll har jag och dom kan garanterat slå sina kloka huvuden ihop och hitta massor av böcker att fylla hullan med =D Å VIPPS! Så har jag inte bara en jättefin bokhylla utan också massor av nya böcker =D
De e inte klokt va smart jag är ibland =D

Så, SötNötBror, lägg projektet med att bygga höj & sänkbart skrivbord till mig åt sidan en stund och ge dig på att bygga en bokhylla istället =)

Nu ska jag försöka leka "nyhets skribent" och göra nån form av knasig artikel till min sista inlämningsuppgift till skolan innan jag ska ha "lov".

Kram å Hej

Kommentarer:

1 SötNötBror:

Tyvärr så har jag kastat alla gamla plank från Fjöse, men det kanske finns nåt gammalt ruttet uppe på Gälln´?

Kommentera här: