Trååååååkigt!!!!!!!!!!!

Är hemma sen en vecka tillbaka med ond rygg och nu börjar de bli riktigt tråkigt! Så där så man blir överlycklig när telefonen ringer... Sen att det är försäljare va skitsamma. Ringde en nyss som var riktigt rolig! Lät så där lagom målbrottsknirrande. Och nada koll på vad han sa.... Har svårt att tänka mig att det finns naturläkemedel som ökar ens humor... Iaf inga lagliga =D Och framförallt inte av blåbär =S
Men igår ringde en som inte va lika rolig... Slutade med att jag sa åt honom att gå ut och köpa en lexikon och kolla upp vad NEJ betyder.

I övrigt då? Näe, de händer verkligen inte mycke nu! Köpt ett nytt te... Men de antar jag att ingen vill läsa om...

Btw, Herr Nilsson svävar inte på något vis, han håller koll på vad som händer på datorn.

Nu kanske de syns tydligare?
Och när han inte gör de så jagar han "SängRåttan"

Eller är helt enkelt lite go me Gabriel


Detta sker dock endast när han är lugn å snäll... Annars skuttar han mest runt.
Och du Reidar! Du kan få låna honom som hjälp vid plåtläggning, men endast om du lovar att inte nysa så han flyger bort! ;D

Btw, mina kissar är iaf inga AlkoholKissar....

Men de e Harley =)

Nu ska jag göra nåt kreativt... Typ... KAFFE!!!!!!!!!!!!!

Kram å Hej

Kommentarer:

1 Sofie:

Pfft... Harley e ingen alkiskatt... Bara lycklig över att nån (läs; du) kom hit med en ny säng åt honom. ;p Hans filt ligger för övrigt i den nu, så nån öl kommer nog aldrig att hamna där i.. ;)

2 Josefine Eklid.:

Gabriel är så söt att jag dör.

Kommentera här: